Shop Mobile More Submit  Join Login
uno_or_not.... by Th3R0b uno_or_not.... by Th3R0b
Nothing new, shameless mac cloning.... However, I'm stuck
between uno... or no uno... not sure what I want atm.

uno or not, that's the question
Add a Comment:
 
:iconpyruzan:
Pyruzan Featured By Owner Mar 31, 2012
Awesome shot as always Rob.

I prefer monolithic (I'm not sure if that's the right word for what I mean) look, whether it is brushed or not doesn't really matter. It takes longer till I get tired of the unbrushed look though :)
Reply
:iconth3r0b:
Th3R0b Featured By Owner Mar 31, 2012
I'm immune to getting tired of the brushed look,
fell in love with it in -05 and still love it :D

Ic your point tho, thx!
Reply
:iconleoatelier:
leoatelier Featured By Owner Mar 31, 2012   Digital Artist
Very cool setup :thumbsup:
Reply
:iconth3r0b:
Th3R0b Featured By Owner Mar 31, 2012
thx
Reply
:iconleoatelier:
leoatelier Featured By Owner Mar 31, 2012   Digital Artist
you are welcome :)
Reply
:iconlagadesk:
LaGaDesk Featured By Owner Mar 31, 2012  Hobbyist Interface Designer
Stunning! I would prefer the (mostly) unbrushed version! Oh man, I love it! :omg:
Reply
:iconth3r0b:
Th3R0b Featured By Owner Mar 31, 2012
They are both brushed, one just has uno ;-)

Thx, glad you like it :)
Reply
:iconlagadesk:
LaGaDesk Featured By Owner Apr 2, 2012  Hobbyist Interface Designer
I know what you mean! A little Uno is in both versions too.
But I like the less brushed version and this sunken look
under win deco and toolbar and also this cut on bottom.
It gives a more 3-dimensional look, more depth. :)
Reply
:iconth3r0b:
Th3R0b Featured By Owner Apr 2, 2012
by uno I mean the combined "head" (titlebar and toolbar)
which is a mac feature from =<leopard. Yeah I've been
working on shadows lately :)Thx.
Reply
:iconoff220:
off220 Featured By Owner Mar 30, 2012
It's not called funny. It's called greedy. :) A person who uses software someone shared(read gpl) and not willing to share the code based on it (I've read your comments) is whether a greedy one or just a teenage f*cker who doesn't give-a-sh*t about what's right or wrong. So, the shot is beautiful, but you're the shame for the linux community. Use your buggy sh*t by your own. Muaahaha.
Reply
:iconth3r0b:
Th3R0b Featured By Owner Mar 31, 2012
Don't speak of something you know nothing about.
I mean it. Shut the fuck up.
Reply
:iconizobalax:
Izobalax Featured By Owner Mar 30, 2012  Professional Interface Designer
More beautiful pixels.
Reply
:iconth3r0b:
Th3R0b Featured By Owner Mar 31, 2012
Hehe, youre too kind.
Reply
:iconnarf41:
narf41 Featured By Owner Mar 30, 2012
Brushed metal ftw :) Eyepleasing scrot, R0b!
Reply
:iconth3r0b:
Th3R0b Featured By Owner Mar 30, 2012
indeed, thx man, glad you like it, I still
cannot decide whether it's uno or not ;-)
Reply
:iconnarf41:
narf41 Featured By Owner Mar 30, 2012
yeah, the well known problem with decisions :)
i understand you, i want to buy a new mtb and now i dunno which color i should choose haha
Reply
:iconth3r0b:
Th3R0b Featured By Owner Mar 31, 2012
Hehe, I usually tend to choose some grayscale color :)

The color is gonna fade anyways.
Reply
:iconnarf41:
narf41 Featured By Owner Apr 7, 2012
well, black, grey and white are the most used colors on mtbīs. so i decided using a "real color". at the moment i prefer something like mahagoni or choclote brown. but i would also like something blue or green. damn :D
Reply
:iconth3r0b:
Th3R0b Featured By Owner Apr 7, 2012
I vote for a pink one!
Reply
:iconnarf41:
narf41 Featured By Owner Apr 9, 2012
haha, antique pink was one of my first ideas :D
Reply
:iconth3r0b:
Th3R0b Featured By Owner Apr 9, 2012
Yeah, that sounds great!
Reply
:iconcraazyt:
CraazyT Featured By Owner Mar 30, 2012
Hey man I love the way you made dolphin look pretty awesome my friend ;)
Reply
:iconth3r0b:
Th3R0b Featured By Owner Mar 30, 2012
That's not dolphin... that's a filemanager I'm coding.
Reply
:iconcraazyt:
CraazyT Featured By Owner Mar 30, 2012
What?? :confused: Sweet if you need a tester I'm your man hehe!!! ;)
Reply
:iconth3r0b:
Th3R0b Featured By Owner Mar 30, 2012
I thought you knew :)

Maybe later, right now it's not safe to use.
Reply
:iconcraazyt:
CraazyT Featured By Owner Mar 30, 2012
Well I new at one time you had a tweak what was it dolpher or something?

Cool man anytime bro!
Reply
:iconth3r0b:
Th3R0b Featured By Owner Mar 30, 2012
Tweak? I had written a stylesheet the made dolphin
look more like finder :)
Reply
:iconcraazyt:
CraazyT Featured By Owner Mar 30, 2012
Oh yeah, I actually used that stylesheet for awhile. Will that still work for kde 4.8?

So the file manager you have in your scrots is it that stylesheet or something else?
Reply
:iconth3r0b:
Th3R0b Featured By Owner Mar 31, 2012
Yes, qt has complete qss support for it's widgets.

look here: [link] .

The filemanager is obviously written in Qt/C++. No
stylesheets, styling done with bespin.
Reply
(1 Reply)
:iconcraazyt:
CraazyT Featured By Owner Mar 30, 2012
LOL!! Sweet one man your a funny guy ;)
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 2048 × 1152




Details

Submitted on
March 30, 2012
Image Size
2.1 MB
Resolution
2048×1152
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,320
Favourites
14 (who?)
Comments
53
Downloads
20
×